Reklamaatiot ja tuotepalautukset

Takuu, huolto ja tuki

Kyläkauppa vastaa ostamasi tuotteen takuusta ja tuotereklamaatiosta. Tuotteiden valmistajat puolestaan ovat vastuussa tuotteiden huolto- ja tukipalveluista.

1. Valmistajien tuotetuki

Ottamalla yhteyttä valmistajaan tai maahantuojaan saat parhaan mahdollisen ratkaisun tuotteesi ongelmaan. Joskus ongelma ratkeaa puhelimitse tai joskus korjaaja saattaa vierailla kotonasi. Valmistajan tuotetuesta saat myös ohjeet, jos tuote on toimitettava huoltoon.  

2. Tuotereklamaatiot Kyläkaupalle

Tuotereklamaatiossa voit ottaa yhteyttä suoraan osastolle. 

Voit ottaa yhteyttä myös sähköpostilla palaute@tuuri.fi.

Soita osastolle aina ennen tuotteen palautusta. Tuotteessa oleva ongelma voidaan saada korjattua ilman tuotteen lähettämistä Kyläkaupalle tai huoltopaikka saattaa löytyä jopa kotipaikkakunnaltasi.

Lue reklamaatiolomakkeen ohjeet hyvin, ota kopio ostokuitista, täytä lomake huolellisesti ja tulosta se palauttamasi tuotteen ja ostokuitin kopion mukaan. 

Reklamaatiolomake

Puhelujen hinnat Kyläkaupan numeroihin: kotimaan lankaverkon liittymästä 8,35 snt/puh + 6,00 snt/min, matkapuhelinliittymistä 8,35 snt/puh + 17,17 snt/min. Puhelu palvelun ohjausnumeroon 6,73 snt/puhelu. Ulkomailta soitettaessa hinta määräytyy paikallisen operaattorin hinnaston mukaisesti.