Lassila & Tikanoja ja Veljekset Keskinen laajaan yhteistyöhön

Lassila & Tikanoja Oyj ja Veljekset Keskinen Oy aloittavat laajan yhteistyön luoden lisää siisteyttä ja siten asiakkaille entistä parempia olosuhteita viihtyä ja viettää aikaa Kyläkaupan palveluiden parissa. Keskisen Kyläkaupan hotelli-, ravintola- ja kauppakeskittymässä sekä ensi vuonna laajentuvan hotelli- ja karavaanarialueen majoituspuolen siivouksessa työskentelee ensi vuoden alusta lähtien noin kymmenen L&T:n siivousammattilaisen tiimi, jotka tuovat ensiluokkaista toimivuutta ja ekologisuutta siivouspalveluihin.

”Työskentelemme tiiviisti yhdessä Veljekset Keskisen henkilökunnan kanssa, jotta kauppakeskuksen olosuhteista saataisiin kaikkina vuodenaikoina mahdollisimman miellyttävät ostosten teolle ja viihtymiselle. Tuomme kauppakeskukseen uutta teknologiaa ja sekä uudenlaista työskentelymallia. Uskomme, että yhteistyömme näkyy myös kävijöille positiivisena kokemuksena jo ensi keväänä”, L&T:n Kiinteistöpalveluiden aluemyyntijohtaja Joni Varkka sanoo.

Kyläkaupalla vierailu on aina elämys

Asiakkaille vierailu Kyläkaupalla on aina elämys, jonka toteutumiseen kuuluu monta osaa. Yksi niistä on yleinen siisteys ja palveluiden ekologisuus. Muutoksen myötä uudistuva siivouspalvelu Kyläkaupalla toteutetaan Lassila & Tikanojan ekotehokkaalla kaupan siivouspalvelumallilla, jossa yhdistyvät ekologisen siivouksen ammattitaito, ympäristöosaaminen sekä energia- ja materiaalitehokkuutta lisäävä toimintatapa, sekä tietämys elintarvikemyymälöiden vaatimasta korkeasta hygieniatasosta.

”Emme ole Kyläkaupalla vain siivoamassa, vaan tukemassa yhteistyöllämme Keskisen liiketoimintaa. Siisteys on monesti unohdettu perustavanlaatuinen osa asiakkaan kokemusta missä tahansa tai minkä tahansa toimen parissa. Kuitenkin asiakaspalautteissa esimerkiksi WC-tilojen puhtaus tai vaikkapa ruokapaikkojen siisteys nousevat aina aihelistojen kärkeen varsinkin silloin, kun niissä ei olla onnistuttu. Liian usein säästetään väärissä paikoissa ja liiketoiminta kärsii. On ensisijaisen tärkeää, että ensiluokkaiseen asiakaskokemukseen tähtäävät palveluntarjoajat ottavat nämä asiat sydämelleen ja valitsevat kumppanin ei vain hinnan perusteella vaan nimenomaan laatuun ja toimivuuteen perustuen”, L&T:n Kiinteistöpalveluiden aluemyyntipäällikkö Marika Tuohimaa kertoo.

”Haluamme muuttaa ihmisten käsityksiä viihtymisestä kauppakeskuksessa täysin uudelle tasolle. Tähän päästään vain huomioimalla koko kokonaisuus, ei vain osia siitä.”, kuvailee kyläkauppias Vesa Keskinen. ”Asiakastyytyväisyystutkimukset kiinnittivät viime kesänä huomiomme siisteyteen ja sen merkitykseen palveluistamme nauttivien ihmisten keskuudessa ja ryhdyimme toimeen heti. Emme lähteneet etsimään uudistusta hintakilpailun kautta vaan halusimme nimenomaan luotettavuutta ja uutta teknologiaa läpi linjan.”, Keskinen lisää. ”Laitoimme yhteiseksi tavoitteeksemme, että Kyläkauppa on ensi vuonna Suomen siistein tavaratalo oheispalveluineen. Minulla on järkkymätön usko uuteen yhteistyökumppaniimme tässä vähintäänkin haastavassa tehtävässä.”

”Sopimuksen allekirjoituksen jälkeen päätin, että Kyläkauppa lahjoittaa Lassila & Tikanojan henkilökunnalle aikuisten koko kesän Miljoona Tivoli -rannekeliput ilmaiseksi. He voivat noutaa yhteensä 1664 euron arvoisen lippuvihon Kyläkaupan Infosta.”, Vesa Keskinen lupaa.

Facebook
Twitter
WhatsApp